gamzeonur Bebeğim 20aylık ilk defa geçen gece uykusundan anne diye diyerek çığlık atarak ağlaya ağlaya uyandı bir yerine bir şey olmuşcasına bir sesle ,internete bakayım dedim içim karardı ,bu durumu yaşayan var mı??
Elika00 gamzeonur canım benim oğlum 10 aylık bazen tek kolunun üstüne yatınca aynı şeyi yapıyor inanılmaz acı bir çığlıkla uyanıyor muhtemelen kolu uyuşuyor sonra karıncalanma hissini yaşıyor belki şeninde öyledir dikkat ettin mi
basak2204 gamzeonur 19 bucuk aylik ayni durumu bizde yasiyoruz. gece teroru uyku halindeyken oluyormus yani sadece agliyor. gozler kapali. sizinki anne diyor belki ruya gordu yada gunduz biseyin etkisinde kaldi korkusu olabilir . gece terorunde konusma yok sadece aglama krizi uyku halinde sakinlestirmesi zor aglamasi bitince kendisi tekrar uykuya geri gecis yapiyor. sizdede mi boyle yoksa gozler acikmi
gamzeonur basak2204 bu gece yine bi anda anne gell diye uykusunda nasıl ağlamaya başladı çok korktuk🤦🏻♀️artık doktor yolu göründü