Merhaba anneler . Benim kızım nisanda 3 yasina girecek . 1 bucuk yasinda memeyi biraktirdim . Yüzüme dokunmaya başladı o dönem. memeyi biraksin onuda biraktirieim dedim amaa o kadar zaman geçti halaa engel koyamadim. Uykuya geçişte uyku arasinda sürekli eli yüzümde. tırnaklıyor canımı yakiyor denemedigim yöntem kalmadı ama biraktiramiyorum .son zamanlarda iyice dozunu kaçırdı iki eliyle yüzümu tutuyor tirnaklarini sürüyor yzum o kadar aciyor ki zaten tenim hassas sivilce atıyor hemen ağlayacak oluyorum artık. yokmu bunun bir taktiği. nasil biraktiricam ben bu huyunu çok çaresizim.onerilerinize açığım