Kızlar çok uzatmayacağım. Sinir sistemim çok bozuk. Tüm gün tek başıma mücadele ediyorum kızımla ve haliyle ev işleri vs yoruluyorum. 6.aya kdr zaten uyku düzeni berbattı kolikti.sonra uyku eğitimi verdim 18aya kadar iyiydik. Bi bozuldu bir anda 21. Aydayız hala öyle. Uykuya aşırı direniyor. 1saati geçiyor uykuya dalması. Rutin yapıyoruz yok. Uyku aralıgına dikkat ediyoruz yok. Napayım ben kendi haline bırakayım nasılsa biryerde uyur kalır mı dicem artık ne dicem? Siz napıyosunuz ya. Bana bi akıl verin vallahi uyku süreci beni aşırı yıpratıyor.