Hansmomyy bebekler için bay bay night diye bi damla var eczanelerde. Bitkisel içerikli diyolar. Yanlış yönlendirmiyim ben kullanmadım sadece duydum. Onda da melisa varmış. Bi araştırın isterseniz. Hiç uyumayınca büyüme hormonlarıda çalışmıyor ya bazı doktorlar kullandırıyomuş. Bide siz melisa papatya içip emzirmeyi deneyin. Birazda bebişi yorun. Ben öyle yapıyorum açıçası. Alt üst çeviriyorum, bacaklara egzersiz falan yapıyorum. İyice Yorulunca ya emzikle ya emerken uyuyo.