Almila77 Allah cezanı versin be kadın o nasıl konuşma desem şuan bu yazdıgımı tüm anneler beğenir ama size yorumum bu şekilde asla olmayacak yazdıgınızı 2 kere okudum ve anladıgım cocuk kıyaslamak asla değil sadece okumanın ve eğitimle bir takım konusmaların ön plana geçiceğini anşatmak istemişsiniz lakin bazı anneler annelerimiz sizin yazınızı çocuk kıyaslama olarak algılamış keza ben öyle algılamadım cocugunuzun erken konusması bazılarını üzmüş kendi cocuklarıyla kıyaslama yapmıs olabilir ve kimsede garkındaysanız cocugunuza maşallah dememiş sizin anlatmak istediğinizi anlamak istemeyip cocugunuzun erken konuşması diğer anneleri üzmüş bence yazıyı kaldırın cocugunuza nazar nefis dokunabilir bazen anne babalarında cocuguna nefsi dokunur hatta dillendirmeyın burası çocuga teşhis konulacak yer asla değil her cocugun gelişimi farklıdır Allah tüm cocuklara saglık sıhhat versin herşey zamanla olacaktır zamansız ağaç meyve bile vermez cocuklarımız birer ağaç gibidir herseyin zamanı var hepside konusacaktır Allahın izniyle sağlıcakla…