2prenses-annesii ben de kızımı yenidoğandan itibaren kundakla uyuttum.
Kundak uygun şartlarda yapıldığında önerilen birsey bebek kendini güvende hissediyor moro reflekslerinden dolayı uyanmasını ve kaliteli uyumasını sağlıyor ben çok faydasını gördüm.
3 aylık olduğunda doktoruna sormuştuk yapabilirsiniz yarım kundak sıkıntı yok demişti.
Ancak tam yaz sıcağına geldiği için istememeye başladı . Sıcaktı, yazlıktı, tatildi, oteldi derken bir baktım kundaksız uyumaya başladı.
Sizde bebeğinize bırakın bebekler istemediği şeylerde çok net ve keskin oluyorlar.