Masalikra1 bebeğim 15 aylık ben 1 yaşında emzirmeyi kestim kendi istemedi bu konuda bir stres yaşamadım. Ameliyat jse çok basit gerçekten, odada hazırlandım ameliyathaneye indirildim elimden damar yolu açıldı narkoz verildi ben gözümü bi açtım odama götürüyorlar. 9da girdim 11de çıktım ama ameliyatım toplamda 40dk sürmüş kapalı ameliyat oldum 4 delik açıldı hatta bugün dikislerim alındı 🥰 inanın hiç korkulacak bir şey yok öyle agriniz da olmuyor. Sürekli serum da verilmiyor öyle, 5-6 saat sonra ayağa kaldırıldım sonra istediğin zaman yatıp kalkabilirsin dedi hemşire. 11de odamda uyudum 3de yeni yeni kendime gelmeye başladım ilk gece çorba sıvı şeyler yiyorsunuz taburcu olurken istediğin herseyi ye ekmek hariç dediler benim çok rahat geçti mutlaka olun kanala girmeden sadece cok ishalin ve kilo kaybı yaşıyorum o da normal sabah 9da en geç kahvaltını yapmış ol düzene girer dedi uyguluyorum iyiyim 🥰🥰
Nerede yaşıyorsunuz ben doktorumu size önereyim