Dilarataskent Sezeryan olalı 1 ay oldu dikişlerimin üstünde biraz şişme oldu ve gittikçe hassaslaştı ağrı başladı doktor normal ayakta kalma yat dedi ama bu ağrı normalmi bilmiyorum yaşayan var mı aranızda 😟
Prensinannesi23 Dilarataskent kızarıklık akıntı yoksa normal zorlama kendini dinlen oturup kalkarken karnına yüklenme çok eğer geçmezse başka doktora git