Arkadaşlar merhaba kızım 15 aylık 5. Aydan itibaren taamamem mama ile beslenmeye basladı kızım yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum ama naasıl yapacağım bilmiyorum şu aralar uykuya geçerken biberonla geçiyor birde geceleri sık sık biberonu emiyor içinde mamaa olmak şartıyla resmen uyku arkadaşı biberon oldu bu alışkanlığımızı nasıl bırakacağız deneyimli annelerimiz yazabilirmi 🤗