Eflinveannesi58 Kızlar 3 aylık bebeğim salyasi çok akıyor almayı düşünüyorum sizce gerçekten işe yarıyor mu intertten alan varmı memnun olan
ervakusunannesi Eflinveannesi58 orjinalliğini teyit edin mutlaka, diş ağrısı için aldık salyasını baya kesti. Ellerini yemeye ve dişlerini kaşımaya devam ediyor ama salyası akmıyor artık