Kızım 1 aylık başlarda sarılık olmasın diye mama verdik, şimdi de alıştımı yoksa doymadığından mi bilmiyorum emdiği halde gece mama vermeden uyumuyor sütüm de var gibi geliyor bana mama verince de kendimi kötü hissediyorum yetemediğimi düşünüyorum emmeyi bırakır diye korkuyorum napıcam böyle