Kızlar merhaba,
Bebeğim 5 ayın içinde ve onu güldürmek hiç kolay değil. Ciddi kızım var sanırım))Sorum şu sizinkilerde mi öyle? Hiç gülmüyo demiyorum ama baya uğraşmak gerekiyor güldürebilmek için. Birde bu ay başladığı zamandan sürekli yorgun nedendir acaba? Diş çıkarma eylemi filanda yok