Merhaba kızlar öncelikle kusura bakmayın kafam çok karıştığı için soruyorum. Bugün 40 günlük doğum yaptım kanamam uzun sürdü ama 1 haftadır falanda pedimi kirletecek şekilde sarı akıntı geliyor. Kan değil sarı şekilde akıntı oluyor lohusaligim devam mı ediyor sizce? İnternetteki kaynaklardan da doğru bir bilgi alamadım cevap verirseniz çok sevinirim 🙏🏻