Yaklaşık 3 aydır reglim düzensiz oluyor 33 gündür olmadım mesela bu ay , randevu alıp kadın doğuma gideceğim ama çok tedirginim her ay hamileyim diye tedirgin oluyorum korunmama rağmen . Sizler de de bu tarz durumlar oldu mu acaba geçmeyen enfeksiyonum var bu sebep olabilir mi ki muayenede nelere bakıyorlar bilgilerinizi alabilir miyim anneler