iremmm311 İkiz bebeklerim 38 günlük . Gaz sancısı çekiyoruz. Normalde güzel beslenen bebeklerim şu anda ne anne sütü almak istiyor ne mama . zorla besliyorum. Bu durum normal midir. Aslında çok açlar ama zorlanıyorlar.
iremmm311 Melmus evet gaz sancıları azaldı fakat şimdide 3. Ay atağı mı bilemiyorum huzursuzlukları var ve uyku problemi yaşadığımızdan beslenmeleri gaz zamanlarındaki gibi oldu. Ama gazlar zamanla azalıyor. Gerçekten zaman her şeyin ilacı. Her bir dönemi ayrı zor ayrı dert ama geçecektir🙏