Anneyimmmbeen bu saydıklarınız kriter değil, sevgi belirteci hiç değil. Ben de hiç ağlamam(Allah ağlatmasın), zaten sağlık personelini çocuğun tepkisi değil ebeveyn tepkisi yoruyor, ayrıca çocuğun ebeveynini aşı/iğne durumlarında ağlarken görmesi onda bunun ağlanması gereken bir durum olduğunu öğrenmesini sebep olacağına inanıyorum. Anneanne/babaannesine bıraktığımda zırt pırt aramam, hem uyuyor olabilir diye hem de onlara bıraktığım süreyi sağlıklı bir anne olabilmek için kendime ayırmam gerektiğini düşünüyorum. Yemek yedi mi uyudu mu onu sorarım sadece. Toplumun yüklediği anne davranışlarına karşıyım. Her şeyden önce insanım, sonra kadın ve anneyim. Eminim çok güzel bir annesinizdir💐 Takmayın, takılmayın.