ihsanbebek Kızlar sütüm az bebeğim mama tutmuyor yavaş yavaş tasıma geçirdi doktor kilo almadığı için 4.ayda kaşık mama yapanlar var mı şuan 3ay 10 günlük
Ayse24 ihsanbebek az yapıp deneyebilirsin bence bı sıkıntı olmaz bende 4 aylıkken az az vermeye başlayacam bende deneyecem
Miraya Bende şurda durayım bakayım merak ediyorum işe başlıyıcam 10 güne 5. Ayın dolmasına 1 hafta kalmış olucak bende biseyler vermek istiyorum ufaktan artık