Kizlar oğlum 14 aylık 10 gibi bezini değişip uyutuyorum eğer 3 gibi değişim yapmazsam 6 gibi ıslak uyanıyoruz çok sıkıldım büyüdü artık uykusu aralanıyor bezini değişirken uykusu hafif sleppy aldım aynı turco baby aldım aynı? Siz değiştiriyor musunuz sadece benimmi başıma geliyor acabaa