23yagiz merhaba bizim de öyle oluyordu. Pişik çok yoğun olmadığı sürece ek gıdaya devam ettik. Besinleri vücudu yeni tanıyor alerjisi olmasa bile alerji belirtileri verebilir. Bebişime süt alerjisi teşhisi koydular bir ay sonra yok dediler mesela. Üç gün kuralına da uyarak ve bebeğinizi gözlemleyerek ek gıdaya yumuşak bi geçiş yapabilirsiniz.