3 ay 25 günlük şuan ve son 2 haftadır çok huysuz asla uyumuyor gündüz uykusu 20 dk max yarım saat. Gece desen saat başı kalkıyor.yorgunluk ve uykusuzluktan bağışıklığım yerlerde sürekli hastayım halsizim. Allahım yardım et diye geziyorum evde. Bazen çok kızıyorum neden uyumuyor tek uyumayan bebek benim mi, nasıl bu kadar küçükken bebek böyle uyanık durabilir diye deliriyorum gerçekten. Ne zaman geçecek deneyimli anneler yazabilir mi? Gerçekten kayınvalide postu olsa herkes yazardı!