Mevamomss Bebeğim 2 günlük. Yetemediğimi hissediyorum. Emzirirken kavrayamıyor sinirleniyor hastanede mama da veriyorlar ama daha sonra belirli bir saatten sonra ezirmeye çalışıyorum kıyamet kopuyor. Ağlamak istiyorum 😭
Birannisbirbebis Mevamomss alışıcak annesi daha çok küçük bilemiyor sinirleniyor bu zamanlar geçicek hiç üzülme sen onun herşeyisin sevgi dolu bakışın bile yeter ☺️
kasimonbes Mevamomss pes etmeyin. 24 gunluk hala agliyor zorluyorum yine agliyor sonuna kadar zorluyorum. Arada emiyor arada emmiyor boyle boyle alisacak. Evet biraz yipratici ama yapcak bir sey yok. Mamadan da korkmayin sariliga donmesin yavrumuz
SevgiSelim14 Mevamomss bizimkide bilmiyordu o aralar emmeyi ama sinirlenmiyordu biberon mu verildi mama alırken red yapabiliyormuş bebekler ama ben tam bilmiyorum bilen birisi yazar mutlaka
Birannisbirbebis Mevamomss hepimiz bu durumlardan geçtik ama inanın geçiyor biraz zaman sonra bu bir anı olarak kalıcak ağlamayın sizin ağlamanızı da hisseder sakin kalın düzelicek 💖
Mevamomss Birannisbirbebis çok teşekkür ederim ilk gebeliğim benimde 🤲🏻 İnşallah zamanla birbirimize alışıcaz 🤲🏻🤲🏻
Mevamomss SevgiSelim14 hastanede mama verildi biberonla. hemşireler çok güzel tutturuyo memeye sanırım ben beceremiyorum
SevgiSelim14 Mevamomss bak aklıma geldi bana göğüsünü sık emecegi yerlere sür tadını alınca emmek isticek demişlerdi belki ise yarar bende yarıyordu