Bebeğim 3 ay 6 günlük dünden beri zor besliyorum ağlaya ağlaya perişan ediyor kendini ne mama içmek istiyor ne meme emmek istiyor anca uykuluyken ve gece kalktığında biraz emiyor yada mama içiyor ne olacak bu dünden beri o kadar kötüyüm ki aç olduğunu düşünüyorum azıcık emiyor gibi her fırsatta emzirmeye çalışıyorum 1 2 dakikadan sonra delirmeye başlıyor mamayı da hiç içmiyor çok üzülüyorum başına böyle bişey gelen oldu mu??