sedasyln keşke size yardımcı olabilsem ama bize de aynı sıkıntı var, 2,5 yaşı geçiyo hala elliyo artık kendimi tacize uğruyo gibi hissediyorum rahatsız oluyorum çünkü 😀 emzirmeyi geç bıraktım öyle korkutmadım tiksindirmedim bırakırken de ama niye böyle oldu anlamadım demek ki normalmiş. Hele bi ara gelip sarılıyodu canım memişim seni çok özledim diyodu hem üzülüyodum hem gülüyodum 😀