Kızım 22 aylık çişi daha öğrenmek istemiyor erken sanırım daha. Yıkanabilir bebek bezi kullanmayı düşünüyorum kullanım talimatını falan okudum ama tek kafama takılan soru şu. Kakasını veya çişini yaptı değiştiricem diyelim. Yıkayıp anında gerimi bağlıcam kurumasınımı beklicem yada yedek iç bezi alıp biri kuruyana kadar diğerinimi takıcam. Bunu aldığımda yedek iç bezi gönderiyorlarmı ?