Aysecikk3 benimkide uykusuz böyle postları görünce büyüyğncede böyle devam edeceğini anlıyorum. Kaç doktor gezdim. Gazı var ondan uyumuyo dediler, karnı aç ondan uyumuyo dediler, atak dönemi ondan uyumuyo dediler. En son yıldım neden uyumuyo diye düşünmeyi bıraktım. Kaynanam en başta bazı bebekler uykusuz olur bu bebek uykusuz demişti asla kabullenmemiştim uyuması lazım bu kadar süre ayakta durması imkansız gelişemez büyüyemez demiştim doktor doktor gezmiştim ama artık kabullendim benim bebeğim uykusuz bi bebek😁