Hepsi üst üste geldi gercekten moral olarak çok düştüm hem öksürüyor hem gözüne karabıber kaçtı sürekli çapaklanıyor küçüldü gözü birde üstüne azı dişi patlatmaya calısıyor asla yemek yediremiyorum hep üç kaşık alıp bırakıyor iştah sıfır sürekli ağlıyor bu süreçte biraz herobaby kaşık mamasını veriyorum birtek onu kabul ediyor bu seferde vicdanım çok rahatsız mama dayıyor gibi oluyorum sebzelerden etlerden vitamin alamıyor napıcam kızlar ben annelik çok zor birşeymiş ya 😖 siz iştahsızken napıyosunuz azı dişlerinin bukadar zor olucagını tahmin etmemiştim sizde zorlandınızmı