Kubra_0 Kizlar bebegim premature benim normal dogmasi gereken güne göre 6 aylik doğum gününe gore 8 aylik ama hala dönmüyor hiç çabası da yok yani bol bol tummy time yapiyorum ama hala yok sizin bebisler ne zman döndü
Kubra_0 Kk41 yaa cok endişeleniyorum ya ayak parmaklarıni tutuyor başını yüz ustuyken tutuyor ama korktum bende cabasi var mıydı sürünme emekleme yürüme desteksiz oturma falan ne zaman oldu
Denezmeh Bebegim gecen hafta dondu tam 5. Ayini doldurdugunda. Sirt usti yatirin siz donme hateketini ona yapin bicok kez sonra kendi doner zaten. Bizimki de hic donmuyordu bir anda bir gun icinde cabaladi aksamina dondu o gunden sonra hep donuyor simdi
Kubra_0 Denezmeh ya sürekli egzersiz yaptiriyorum ama tık yok pat diye geri atıyor kendini sırt üstü yatıyor yüzüstü yatarken sırt üstü dönüyor ama
Adileeee Kubra_0 Oğlum 5 buçuk aylık dönmüştü kızım 3 buçuk aylıkken dönmeye başlamıştı sonra birden kesti 6 aylik yeniden dönmeye başladı ama ben hiç yerde bırakamadım ya besik ya karyolada çünkü abimiz rahat bırakmıyor hala daha öyle yere koysam yuvarlanacak ama abiden dolayı hep kucakta oda kucağa alıştı bu gidişle dönmeden yürüyecek her çocuk farklıdır farklı birsey sezmiyorsaniz akışına bırakın
Mukemuke Kubra_0 37+3 de doğdu. Tam 5 aylıkken döndü. Ama şöyle birşey farkettim. Ben hep ya koltukta ya beşikte yatırıyordum dönecek yeri yoktu haliyle dönemiyordu. Sonra koltuğu açtım yatak haline getirdim yeri genişleyince hemen dönmeye başladı. Belki sizinki de o yüzden dönmüyordur?
zeynep321 Kubra_0 İlk donmesi 4.5aylikkendi tek bı tarafa dönüyordu 5.5aylikken döne döne istedigi yere gidebiliyordu 39+3haftalik dogdu
GiybetReis Kubra_0 doğduktan 10 gün sonra tummy time a başladık. Çünkü kolikti aşırı gazlıydı. Öyle zorlandığı için rahat cıkarıyordu. Baya ben 15dk da bi 5-10sn ile başlamıştım. Zamanla arttırmıştım. Öyle olunca 3 ay 17günlükken yarım dönmeye başlamıştı. 4.ay da tam döndü. Ama dediğim gibi gaz kaynaklı sürekli kol üstünde tutuyordum bence bunun etkisiyle erken oldu