Arkadaşlar merhaba geçen hafta mastitin eşiğinden döndüm doktorum antibiyotik verdi augmentin 1000 mg kullanıyorum bı kac gundur. Bide bu mastit döneminde o süt kitlesi açılsın diye emzirmeden önce sıcak havlu emzirdikten sonra buzluktan lahana yaprağı koyuyordum gögsüme. Sütüm bi anda kesildi ıkı gögüstede. Lahana yaprağı mı antibiyotik mi hangisi yapmıs olabilir sisliğim kalmadı yani süt kanalımın tıkalı olduğunu sanmıyorum yumusacık gögüslerim ama süt yok bebegim sürekli ağlıyor aç meme arıyor