Aliarel merhaba çocukken demirnilaci sideefer bir kez kullandım ve 3 yaşında test verdik ferritin değeri 4.89 vkti depoları boşalmış kaç aydır ilaç kullanıyoruz 18 oldu birnay kullanma dediler 14 düşmüş hematoloji ye yönlendirdiler homoglobin testi yapıldı şükür negatif çıktı Akdeniz anemisi hastalığı var mı diye bakıldı yok yani şu an mg olarak ilacı arttirdilar ilk Ferro zonc içti 3 ay şimdi ferrum 50 mg içiyor nasipse kontrole 1 ay var in syukselir ama et köfte vb yerken yoğurt vermeyin asla yoğurt yedikten 4 saat geçsin mutlaka dedi