Arkadaşlar bebeğim 14 aylık. Hastalandı ve burnundan asla nefes alamıyor. Çocuk uyuyamıyor sürekli ağlıyor. Burnuna serum fizyolojik damlatıyorum, enjektörle veriyorum, aspiratörle çekiyorum yok, sanki beton dökülmüş. Öyle tesir etmiyor yani. Bi yöntem var mı bunu yapın rahat nefes alacak dediğiniz? Coldmix, göğüs balsamı, baby vicks, buğuseptil vs işe yaramadı..