Merhaba kızlar size durumumdan bahsedip fikrinizi almak istiyorum
Ben üç yıllık evliyim, 23 aylık kızım var ve ikinci defa hamileyim. Biraz sürpriz oldu benim için
Aslında benim niyetim önce iş bulmaktı. Moleküler biyoloji ve genetik mezunuyum, yüksek lisansı yeni bitti uzman oldum, ama malesef iş bulmak çok zor Türkiye’de
İsyanbuldayız şu an eşimle, burda kimsemiz yok, memlekette de kurulu hazır bir evimiz var , ailelerimiz orada
Siz olsanız İstanbul’da kalıp iş bulmaya mı çalışırsınız, yoksa memlekete gidip oradaki üniversitede( Hatay MKÜ) doktora yapıp hem ailelerin desteğiyle çocuk büyütüp hem de akademik kariyer yapmaya devam mı ederdiniz ??