Bugün itibariyle suyum azaldıgı sezeryana alındım 33 haftandan beri zaten erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici vs yapıldı açıklık vardı ama bugünlere geldik şükür kızımız doğdu beş dakka yanımızda durdu sonra yenidoğan servisine yatışı yapıldı solunum problemi yaşıyor akciğer sıvı yutmuş sanırım bi kaç gün kalabilirmiş dua edin kızımın adı Umay ada kuluna niyet hala karnımda sanıyorum anneliğimi anlayamadan gitti
Allahü lâ ilâhe illâ hüvel hayyül kayyûm, Lâ te’huzühû sinetün ve lâ nevm. Lehû mâ fis-semâvâti vemâ fil ard. Menzellezî yeşfeu indehû illâ biiznihi, ya’lemü mâ beyne eydîhim, vemâ halfehüm, velâ yühîtûne bişey’in min ilmihî, illâ bimâ şâe vesia kürsiyyühüssemâvâti vel ard, Velâ yeûdühü hıfzuhumâ ve hüvel aliyyül azîm.