Kumsalinannesi1209 Kizlar selam. 3 aylik kızım. 1 2 gündür göz altinda ve ust kenarlarında hafif pembemsi bir kizariklik var. Hasta degil buna eminim sebebi ne olabilir. Basina gelen var mi? Ellerini yüzüne gözüne çok bastiriyor o yüzden olabilir mi?