kızım 16 aylık, 11 kg suanda. İştahsızlık diyemem çünkü en iştahsız cocuk bile bir yiyeceği sever diye düsünüyorum benim kızımın komple beslenme reddi var🥺 ek gıdaya geçtiğimizde ilk 2 ay çok güzel yedi. 1. Diş 7. Ayda çıkmaya basladı o andan beri komple kesti blw denedim olmuyor çeşit ve değişik pişirme yöntemleri denedim olmuyor, kaşık zaten komple red gördüğü anda çığlık kıyamet. Yudum olarak ağzına verirsem ağzını açıyor 10 sn sonra dışarı atıyor diliyle. Rutin gittiğimiz doktorumuz biraz rahat biri. Kilo boy iyi deyip geçiştiriyor ama kilosu formül mama ile beslenmesinden dolayı iyi gidiyor bunu anlatamıyorum.. başka doktor arayışındayım şuanda. çok tükendim inanın burda kaç kez post açtım bir çare bulamıyorum😔