İki aydan fazla olacak tuvalete başladık tabi küçük kardeşi de var , yani ben tuvalete götürmesem patlasa da asla gitmiyor tuvalete ben bir saate bir götürüyorum inat ediyor söylemiyor yapınca söylüyor tek napmam gerekiyor yani söylemesi gerekmez mi artık ya Cidde yoruldum tuvalete gidiyoruz yarım saatte orada oyalanıyoruz iknaydı bırakması için vs 😭😭