Kızlar 7 aylık olacak gebeliğim nerdeyse bi ay önce göğüsümün kahverengi çerçevesin de şişlik sertlik hissettim doktor gittim ultrason anca bugün çekildi sonuç için de haftaya çarşamba randevu verdiler 11 mm falan heralde en büyük bir kaç tane daha bar ama küçük sanırım hamilelikte böyle şeyler olur mu 2 hamileliğim ilkinde olmamıştı. Çok korktum başına gelen varmı iyi huylumudur içimi rahatlatın biraz 🙏