Betlygt ben kavitasyona gittim ilk o an 5 4 cm incelme oluyor bi dahaki seansa gidip ölçtüğünde aynı ölçüler oluyor. Birde bende rahatsızlık yaptı. Her gittiğimde ateşimm çıktı anlamadım bende bıraktım. Bağışıklığıma iyi gelmedi. Sonuçta yağlarına işlem yapılıyor. Ve biraz acıyor işlem sırasında.