twinshomedesing ben çocukken 4 kopek saldırısına uğradım.Hiç kopek sevmem asla sevemem o korkunç gün aklımdan çıkmıyor. Beni her yerimden ısırdilar o gece ateş içinde yanmışım.Kopek sevenler kendi çocuklarını atsın önüne bakalım hala kopek seveceklermi.Tamam hayvan vs.ben zarar da vermem sevmem de uzak dururum.Ben kedilerden korkmam kedileri severim dışarda mama vs veririm.Evimde kedim var hayvan sevgim var ama kopeklerden korkuyorum.Yururken onume çiķar diye tırsyorum korkuyorum.Size geçmiş olsun.Benm oyle ogluma saldırsaydı onu parçalardım.Kim kotu davrandisa gitsin onu ısırsın.Zaten gece gunduz uyumuyorum çocuğum hasta bir de kopek mi isirsin kuduzdan mı ölsün.Bir sokak kopeki ısirain diye mi bu dunyaya getirdim.Kopekleri seven korkmayanlar sahip çıksın burdan yazıp duyar kasacaklarına.