Narinbiranne Önceden bel fıtığım.vardi normal doğum yaptım bebegm 3 buçuk aylık belimden kalkamıyorum sıcak su torbası buz koydum aynı ilaç sadece parol içtim. Kas gevşetici kremler süte gecermi?
Tgba-17 Narinbiranne ben sürdüm kitle ip kalıyordum mecbur sürdüm ilaçların prospektüsümdr yazar sürekli olmadığı sürece sürülür bence bakılarak