Ozgaytmr 5 aylik bi kizim var gaz pesimizi birakmiyor.. neler yaptik neler icirdik hala gaz gitmedi. Nedense hep gece gaz oluyor. Gundz aksam.bsey yok ama gece bi haller oluo. Sizinde basinza geldmi boyle??