Kızlar 25 yaşındayım ve aklim erdiginden beri elim buruşunca hic bir seye dokunup elleyemem. Tek çarem var o da el kremi. Nerdeyse 20 senedir kremle yaşıyorum yani her elimi yikamadan sonra en basitinden elim suya değer degmez krem surmezsem çıldırıyorum içimden bişeyler kopuyor kendimden geçiyorum çok zor bir şey. Benim gibi olan var mı tek miyim çok merak ediyorum