Buse_ kubrabaygeldi mağazada joie crome ve baby plus mustang arası kalmıştık kızım küçük puseti var diye mustang aldık keşke joie alsaymışım katlanması görünüşü sağlamlığı daha güzeldi aslında
Pdr Joie alacaktım prego aldım sonra pişman oldum,avmlerde joie kullanan çok gördüm daha hafif ve küçük duruyor. Benim aldığım kaba😔