arada-mom şimdiden geçmiş olsun canım inşallah çok kolay atlatırsınız.. Biz 4 aylıkken yaptırdık şükür hiçbir ağrı ateş şişme morluk olmadı. Klinikten çıktığımızda hiç sünnet olmamış gibiydi oğlum. 1 haftada geçti bitti. Çok çok hafif bir morluk vardı sadece. Karton bardak vermişti doktorumuz altını her değiştirdiğimde bardağıda değiştiriyodum ve içine krem sıkıyodum bolca. Öyle demişti doktor. İnşallah sizinde çok kolay geçer bunun için mi stres yaptım ben dersiniz sonunda 😊