Ben hiç irmik kullanmıyorum bu bir sorun mu oğlum 11 buçuk aylık. 1 2 kere muhallebi yapıp vermiştim o kadar, bi de sabah kahvaltısına patatesli yumurta yapınca içine ekliyorum 1 çay kaşığı kadar tarifte vardı diye. Yani sık sık kullanılması gereken birsey mi?