2022moms zeyzehk ay yok öyle bir şey hem emziriyorum hemde 40’ım çıkar çıkmaz düzenli olarak regli oluyordum taki bu aya kadar 🤦🏻♀️
zeyzehk 2022moms sağlık ocağında kan vercem bide ama sanmıyorum hamile olduğumu bakalım kısmet emziren anneler hormonlardan dolayı çok geç adet olurmuş çevrem de de çok gördüm
Eceedemiiir zeyzehk Adet düzensizliği çok yaşamadım mesela Haziran’da oldum temmuzda olmadım Ağustosda oldum sonradan düzeldi
zeyzehk Eceedemiiir hadi Ya ben hiç olmadım acaba yine test yapsam mı bilemedim Ya evde varda yapmaya korkuyorum 😅😅😅
Eceedemiiir zeyzehk evet bende o süreç içersinde de gittim test yaptım hep insanın içine kuşku doğuyor istemsizce 😂 siz gene işinizi garanti edin kan testi verin kurtulun 😂
Zlm Haticerdogan çok kuuck olunca gorunemeyebilir belki benim yukardan değil alttan ultrasonda gorunmustu kızım