Kızlar 1 yaşına girecek bebeğim son günlerde herşeye mızmızlanıyor elinde anahtar telefon(izlemiyor) kumanda öyle ne olursa alıp elinde gezmek istiyor alınca da ağlıyor başka bişey veriyorum.yerine oyuncak falan almıyor illa inat eder gibi tutturuyor ağlıyor bu normal mi ya