Asyapolat Bebeğim 9 ay 19 günlük doğduğundan beri pış pış + süpürge sesi ile uyuyor sabaha kadar açık kalıyor eğer kendiliğinden kapanırsa 10-15 dk içinde uyanıyor uykuya dönemiyor. Nasıl bıraktırabilirim
Plvrrr Asyapolat canım ben azalta azalta bıraktırdım 6-7 aylıkken. Önce biraz kısıyorum, 10-15 dk sonra biraz daha kısıyorum derken öyle yavaş yavaş kapata kapata alıştı şimdi hiç müziksiz uyuyor şükür
Tugcebudak20 Asyapolat oğlum 15 aylık olmak üzere kendi kendine bıraktık uyku şekilleri değişti bende açmadım alışmasın diye zamanla bırakır diye düşünüyorum