Sincappp
1,5 yasında oğlum. Bende nasıl bırakır ederim diye düşünüyordum cok memeci çünkü.
7 aydan beri odası ayrı kendi yatagında yatar uyanınca gelir emzirir götürürdüm.
Gerçi halen gece uyanınca geliyor.
Hasta diye 1-2 gün yanında yattım.
Sizin dediğiniz gibi 1 yaş döneminde su,süt verdim kabul etmedi.
Daha sonraları sevdiği sulugu yanımıza aldım geceleri.
Şimdi su içer oldu bu seferde aşırı gece uyanıp içiyor. 1-2 defa yanında yattıgım dönemde emzirmedim uyandıgı zaman geri uyuttum veya su verdim. Açıkcası sımdı meme aramıyor.gece uyanıp yanıma geliyor emzirmiyorum yine geri uyutuyorum Gündüzde çok emerdi yavas yavas kestim kendiside azaltti. Böyle böyle azalacak sanırım.
Olmadi biraz daha benim gibi bekleyin derim