Arkadaşlar kızımın ayağı ütüye değdi bir anda oldu 4 yaşında ne yapsam iyi gelir soğuk suya koydum kantaron yağı sürdüm şimdi ayağı soğuk suda acıyor dolven verdim en sonda sudocream sürdüm ekstra bişey yapabilir miyim bide beyazladi derisi kaçıncı derecedir ki