Merhaba hanımlar. 1 buçuk yaşındaki oğlumun sol yumurtalığı inmemiş olduğu için pazartesi günü ameliyat olucak. Aşırı stresle ve gerginim. Böyle bir ameliyat yaşayanlar var mı. Süreç nasıl oluyor, ne kadar sürede çocuk toparlanır, ameliyat sonrası çok ağrısı oluyor mu? Bilgilerinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim.